Методична рада нотаріату
Актуальна інформація
Монiторинг законодавства
Судова практика
Методичнi рекомендацii
Бібліографія з окремих видів нотаріальних дій
Склад методичноi ради

Головна   /  Актуальна iнформацiя  

Вимоги до оформлення заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, 29/11/2016

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
21.11.2016  № 3276/5


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 листопада 2016 р.
за № 1504/29634

 ВИМОГИ
до оформлення заяв у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

 1. Заяви у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (далі - заява) оформлюються за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (далі - Державний реєстр прав).

 2. Заява оформлюється українською мовою. Дата та час у заяві зазначаються арабськими цифрами у форматі - «день, місяць, рік, година, хвилина, секунда».

 3. Заява містить відомості про:

 дату та час формування заяви;

 номер заяви;

 заявника (заявників);

 суб’єкта (суб’єктів) речового права, обтяження такого права (крім випадків, коли в одній особі поєднано особу заявника та відповідного суб’єкта);

 речове право, обтяження такого права;

 об’єкт нерухомого майна, утому числі його реєстраційний та/або кадастровий номер;

 електронну адресу для зворотного зв’язку (за бажанням власника (власників) об’єкта нерухомого майна);

 реєстраційний номер заяви (у разі відкликання заяви);

 номер запису про речове право, обтяження такого права (у разі внесення змін до записів Державного реєстру прав);

 номер запису про речове право, обтяження такого права (у разі скасування записів Державного реєстру прав (крім випадків скасування документів, на підставі яких проведено державну реєстрацію прав до 01 січня 2013 року, або скасування записів про державну реєстрацію прав, інформація про які відсутня в Державному реєстрі прав));

 номер рішення державного реєстратора прав на нерухоме майно (у разі скасування відповідного рішення);

 спосіб отримання документів.

 Прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи, найменування юридичної особи, у тому числі органу державної влади та органу місцевого самоврядування, вказуються повністю.

 Реєстраційний номер об’єкта нерухомого майна зазначається обов’язково, якщо на момент формування заяви відповідний номер присвоєний об’єкту нерухомого майна за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав.

 Кадастровий номер земельної ділянки зазначається обов’язково, якщо заява подається відносно земельної ділянки.

 4. На заяві в паперовій формі проставляється підпис заявника (заявників) та особи, яка сформувала таку заяву.

 5. На заяву в електронній формі накладається електронний цифровий підпис заявника (заявників).

 6. У заяві в паперовій формі не допускаються підчищення, закреслення чи інші виправлення.

 7. Заява в паперовій формі оформлюється шляхом її друку за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав на аркушах паперу форматом А4 (210 х 297 міліметрів).

 

Директор Департаменту
приватного права


О.М. Ференс



Повний список >>
  © 2008 Методична рада нотаріату